Intranet & samarbejde

Intern kommunikation og samarbejde.

Intranet & samarbejde

Produkter // Intranet & samarbejde

Skab et stærkt digitalt fællesskab

Vi har en platform NEST minder om en æske lego. Ud fra nogle eksisterende byggeklodser og ramme for dit behov sammesætter vi din løsning. Hverken mere eller mindre.

Det giver dig en tilgængelighed via apps, desktop, digitale skærme og meget andet.

Priser fra 129,- pr. bruger.

Ting som dokumenter, roller, billedbehandling, login via MS eller Google, emails, tickets, hvem har ændret osv. osv. ligger naturligt i platformen.

Det eneste vi skal vide er - hvad har du af ønsker ?

Et intranet er nøglen til at forbedre intern kommunikation og samarbejde på tværs af hele organisationen. Vores intranetløsninger skaber et digitalt fællesskab, hvor medarbejdere kan dele viden, samarbejde om projekter og holde sig opdateret på vigtige nyheder og meddelelser. Med et intranet fremmes en mere sammenhængende og engageret arbejdskultur, som styrker hele organisationen.

Dette produkt kan skræddersys og konfigureres til at imødekomme netop jeres unikke behov, så platformen passer perfekt til virksomhedens kultur og arbejdsgange. Vores intranetløsning er designet til at støtte både det daglige arbejde og det langsigtede samarbejde ved at samle medarbejderne på én samlet platform.

Fordele ved vores intranetløsning:

  • Styrket intern kommunikation: Gør det nemt for medarbejdere at holde sig opdateret med nyheder og vigtige meddelelser.
  • Forbedret vidensdeling: Del viden og erfaringer mellem afdelinger, hvilket øger samarbejdets kvalitet.
  • Samarbejde om projekter: Effektive værktøjer til projektstyring og opgavedelegation på tværs af teams.
  • Engageret arbejdskultur: Et intranet skaber et fællesskab, der gør det nemmere for medarbejdere at engagere sig i virksomhedens mål og værdier.
  • Tilpasset løsning: Vi konfigurerer intranettet ud fra jeres unikke behov, så det understøtter præcis de funktioner og arbejdsgange, der er vigtige for jer.

Udvalgte emner

Her kan du læse mere om andre relaterede emner

Inspiration

En virksomhed, der bruger vores intranetløsning, kan let holde medarbejderne informeret og engageret. Dette giver mulighed for mere effektiv vidensdeling og hurtig kommunikation, hvilket forbedrer både samarbejde og arbejdskultur på tværs af hele organisationen.

Vores intranet skaber ikke bare en kommunikationskanal, men et samlet digitalt fællesskab, der kan konfigureres til at matche jeres unikke behov og styrke hele virksomhedens interne samarbejde.

info@liemba.dk
Andre 'Produkter' :
IT Tjek Service & Projekt Værktøjsadministration Kunde & Lead Web & Webudvikling
Her er din checkliste
Det her skal du have styr på i din virksomhed
1. Det praktiske - du skal have styr på

Sørg for at implementere robuste planer for at beskytte virksomheds- og kundedata mod tab og cyberangreb.

Implementer regelmæssig sikkerhedskopiering og en plan for at få data retur fra en backup - for at beskytte mod systemfejl og datatab.

Kender du 3-2-1 backup-strategien? Tre kopier af data. To forskellige medier. En offsite backup.

Hvad ville 24 timers nedetid koste dig?

2. Automatisering af arbejdsgange

Automatiser gentagne opgaver for at reducere fejl og frigøre tid til mere værdiskabende aktiviteter.

Lad IT løse det mekaniske så du kan bruge tid på det der reelt er værdiskabende.

Hvis du fik 1000 ordrer på en dag - hvor er flaskehalsen? Hvem ville gå ned med stress?

3. Effektiv kommunikation

Implementer interne kommunikationsværktøjer, der fremmer gnidningsfri information og samarbejde blandt medarbejdere.

IT er langt mere "følelser" end "teknik". Dem der skal bruge det skal være trygge og din virksomhed fungerer bedre hvis alle er up-to-date.

Hvis du laver en ændring - hvordan sikrer du at alle ved det?

4. Ordre- og lagerstyring

Brug realtidssystemer til at administrere ordrer og lagerbeholdning for at undgå forsinkelser og sikre præcise leverancer.

I en tid hvor "ordre" til "leverance" er afgørende og konkurrencen er høj - så skal dit flow bare fungere.

En investering i IT kan sikre det gøres ensartet OG ændrer du noget så sker det med det samme.

Mennesker skal tale med mennesker - dét giver værdi. IT skal løse det mekaniske.

5. Kundeserviceplatforme

Implementer et system til at håndtere kundehenvendelser hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og tilfredshed.

Du kan spare tid på at være til stede når du skal. Det skal knyttes sammen med IT.

IT kan også sørge for at du har helt faste rutiner omkring dine kundehenvendelser.

6. Projektstyring

Brug projektstyrings værktøjer til at planlægge, tildele og overvåge projekter for at sikre, at deadlines overholdes.

Og kan du svare på - hvor mange åbne projekter har vi lige nu? eller hvor lagt er vi?

7. Salg og CRM-systemer

Implementer CRM-løsninger for at holde styr på kundeoplysninger og optimere salgsprocesser.

8. Dokumenthåndtering

Brug et digitalt system til sikker opbevaring og organisering af dokumenter for at gøre dem nemme at finde og dele.

9. Bliv bedre i morgen

Hvis du ikke er med i dag - er du heller ikke med i morgen.

Det behøver ikke handle om at du teknisk er "bagud" - men at du har et mindset hvor du konstant vurderer om du kan gøre det smartere eller bedre.

En god IT platform kan følge med i den fleksibilitet du skal have.

gazelle-2024