Privatliv

Privatliv

Forside // Privatliv

Hvilken type information indsamler vi

Vi modtager, indsamler og opbevarer enhver information, du indtaster på vores hjemmeside eller giver os på anden måde. Derudover indsamler vi:

  • IP-adresse
  • E-mailadresse
  • Navn, efternavn
  • Virksomhedsnavn
  • Computer- og forbindelsesoplysninger

Vi bruger softwareværktøjer til at måle og indsamle sessionsoplysninger, såsom:

  • Sidevisninger
  • Varighed af besøg
  • Information om sideinteraktion og browsing-metoder

Vi indsamler også personligt identificerbare oplysninger som:

  • Navn, e-mail, adresse
  • Kommentarer, feedback
  • Produktanmeldelser
  • Anbefalinger
  • Personlig profil

Hvorfor indsamler vi personlige oplysninger?

Vi indsamler oplysninger for at:

  • Levere og drive tjenester
  • Yde løbende kundesupport og teknisk support
  • Kontakte brugere med service- og salgsmeddelelser
  • Lave statistikker og analyser for forbedring af tjenester
  • Overholde gældende love og regler

Hvordan gemmer, bruger, deler og videregiver vi personlige oplysninger?

Vi indsamler kun personlige oplysninger, når det er nødvendigt, og vi bruger dem kun til det formål, de er indsamlet til – f.eks. kontakt, service eller nyhedsbreve. Vi videregiver aldrig dine oplysninger til tredjepart uden dit samtykke. Dine data opbevares sikkert og slettes, når de ikke længere er relevante.

Disse er beskyttet med firewall.


Hvis du vil slette cookies

Følg disse links for cookie-indstillinger i din browser:

Fravælg Google Analytics: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout


Hvordan kan du trække dit samtykke tilbage?

Hvis du ikke ønsker, at vi behandler dine data længere, kontakt os på:

info@liemba.dk


Kontaktinformation

Se footeren

Se udvalget her

Opdag, hvordan vi kan gøre en forskel for dig – læs mere om vores løsninger!

Udvalgte emner

Her kan du læse mere om andre relaterede emner

Kontakt os

Her er din checkliste
Det her skal du have styr på i din virksomhed
1. Det praktiske - du skal have styr på

Sørg for at implementere robuste planer for at beskytte virksomheds- og kundedata mod tab og cyberangreb.

Implementer regelmæssig sikkerhedskopiering og en plan for at få data retur fra en backup - for at beskytte mod systemfejl og datatab.

Kender du 3-2-1 backup-strategien? Tre kopier af data. To forskellige medier. En offsite backup.

Hvad ville 24 timers nedetid koste dig?

2. Automatisering af arbejdsgange

Automatiser gentagne opgaver for at reducere fejl og frigøre tid til mere værdiskabende aktiviteter.

Lad IT løse det mekaniske så du kan bruge tid på det der reelt er værdiskabende.

Hvis du fik 1000 ordrer på en dag - hvor er flaskehalsen? Hvem ville gå ned med stress?

3. Effektiv kommunikation

Implementer interne kommunikationsværktøjer, der fremmer gnidningsfri information og samarbejde blandt medarbejdere.

IT er langt mere "følelser" end "teknik". Dem der skal bruge det skal være trygge og din virksomhed fungerer bedre hvis alle er up-to-date.

Hvis du laver en ændring - hvordan sikrer du at alle ved det?

4. Ordre- og lagerstyring

Brug realtidssystemer til at administrere ordrer og lagerbeholdning for at undgå forsinkelser og sikre præcise leverancer.

I en tid hvor "ordre" til "leverance" er afgørende og konkurrencen er høj - så skal dit flow bare fungere.

En investering i IT kan sikre det gøres ensartet OG ændrer du noget så sker det med det samme.

Mennesker skal tale med mennesker - dét giver værdi. IT skal løse det mekaniske.

5. Kundeserviceplatforme

Implementer et system til at håndtere kundehenvendelser hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og tilfredshed.

Du kan spare tid på at være til stede når du skal. Det skal knyttes sammen med IT.

IT kan også sørge for at du har helt faste rutiner omkring dine kundehenvendelser.

6. Projektstyring

Brug projektstyrings værktøjer til at planlægge, tildele og overvåge projekter for at sikre, at deadlines overholdes.

Og kan du svare på - hvor mange åbne projekter har vi lige nu? eller hvor lagt er vi?

7. Salg og CRM-systemer

Implementer CRM-løsninger for at holde styr på kundeoplysninger og optimere salgsprocesser.

8. Dokumenthåndtering

Brug et digitalt system til sikker opbevaring og organisering af dokumenter for at gøre dem nemme at finde og dele.

Hvordan håndterer I i dag vigtige dokumenter – og hvad ville der ske, hvis I pludselig ikke kunne finde dem, når I har mest brug for dem?

9. På kryds og tværs - GDPR

Sørg for, at dine dataarbejdsgange er GDPR-compliant uden at hæmme din effektivitet. Del data sikkert på tværs af systemer og teams, så kun de rette personer får adgang – og altid inden for lovens rammer. Med automatiserede kontroller kan du spare tid og undgå juridiske faldgruber.

Hvad ville konsekvensen være for din virksomhed, hvis et brud på GDPR-reglerne blev opdaget i morgen – og har du styr på, hvor svaghederne ligger?

10. Har du styr på din E i ESG?

Den miljømæssige del af ESG handler om mere end bare grøn omstilling. Det handler om at optimere ressourcer, reducere CO₂-aftryk og sikre en bæredygtig fremtid – også for din virksomhed.

Har du klare mål og strategier for, hvordan din virksomhed bidrager til en grønnere verden?

Du gør sikkert en masse godt - har du husket at fortælle det? også på din hjemmeside?

11. Bliv bedre i morgen

Hvis du ikke er med i dag - er du heller ikke med i morgen.

Det behøver ikke handle om at du teknisk er "bagud" - men at du har et mindset hvor du konstant vurderer om du kan gøre det smartere eller bedre.

En god IT platform kan følge med i den fleksibilitet du skal have.