Mission, vision og værdier

Det her kan vi stå inde for

Mission, vision og værdier

Om os // Mission, vision og værdier

Mission
Liemba's mission er at skabe et landsdækkende full-service vækstorienteret IT-firma, med en sund økonomisk drift funderet i klare mål og drevet af engagerede medarbejdere.

Liemba er grundlagt med et mål for øje: At få teknologien til at føles som en naturlig del af arbejdsgangen. Hvis vores software kræver en manual på 200 sider, så har vi mislykkedes. Den skal være så intuitiv, at nye medarbejdere lærer den. før akffen er færdigbrygget - og så robust, at den kan vokse sammen med virksomheden i årevis.

Vision
Liemba skal have en størrelse og udbredelse som betyder, at vi bliver det foretrukne It-firma for mindre og mellemstore virksomheder, når der efterspørges: Solide IT-kompetencer kombineret med kreativitet, et holistisk løsnings- og bæredygtigt verdenssyn i kombination med et menneskeigt fokus.

Værdier
Vi siger, hvad vi gør, og vi gør, hvad vi siger.

vi overholder alle indgående aftaler, både mundtlige og skriftlige, og informerer såfremt forudsætningerne ændres.

Vi er åbne, ærlige og fuldt transparente i al kommunikation med kunder, samarbejdspartnere og kollegaer.

Se et udvalg af produkter

Opdag, hvordan vi kan gøre en forskel

Produkt
Styring af service fag (FSM)
Planar - Din app til serviceopgaver
Læs mere
Produkt
Personalehåndbogsapp
Styrk og fasthold medarbejdere
Læs mere
Produkt
LinkedIn synlighed
Gør din faglighed synlig
Læs mere
Udvalgte emner

Her kan du læse mere om andre relaterede emner

Kontakt os

Du kan også finde telefon og mail her.

Historien Hvem er vi? Tina Cipolla Steen Granager-Simonsen Anders Grube ESG med mening CSR i vores DNA
Her er din checkliste
Det her skal du have styr på i din virksomhed
1. Det praktiske - du skal have styr på

Sørg for at implementere robuste planer for at beskytte virksomheds- og kundedata mod tab og cyberangreb.

Implementer regelmæssig sikkerhedskopiering og en plan for at få data retur fra en backup - for at beskytte mod systemfejl og datatab.

Kender du 3-2-1 backup-strategien? Tre kopier af data. To forskellige medier. En offsite backup.

Hvad ville 24 timers nedetid koste dig?

2. Automatisering af arbejdsgange

Automatiser gentagne opgaver for at reducere fejl og frigøre tid til mere værdiskabende aktiviteter.

Lad IT løse det mekaniske så du kan bruge tid på det der reelt er værdiskabende.

Hvis du fik 1000 ordrer på en dag - hvor er flaskehalsen? Hvem ville gå ned med stress?

3. Effektiv kommunikation

Implementer interne kommunikationsværktøjer, der fremmer gnidningsfri information og samarbejde blandt medarbejdere.

IT er langt mere "følelser" end "teknik". Dem der skal bruge det skal være trygge og din virksomhed fungerer bedre hvis alle er up-to-date.

Hvis du laver en ændring - hvordan sikrer du at alle ved det?

4. Ordre- og lagerstyring

Brug realtidssystemer til at administrere ordrer og lagerbeholdning for at undgå forsinkelser og sikre præcise leverancer.

I en tid hvor "ordre" til "leverance" er afgørende og konkurrencen er høj - så skal dit flow bare fungere.

En investering i IT kan sikre det gøres ensartet OG ændrer du noget så sker det med det samme.

Mennesker skal tale med mennesker - dét giver værdi. IT skal løse det mekaniske.

5. Kundeserviceplatforme

Implementer et system til at håndtere kundehenvendelser hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og tilfredshed.

Du kan spare tid på at være til stede når du skal. Det skal knyttes sammen med IT.

IT kan også sørge for at du har helt faste rutiner omkring dine kundehenvendelser.

6. Projektstyring

Brug projektstyrings værktøjer til at planlægge, tildele og overvåge projekter for at sikre, at deadlines overholdes.

Og kan du svare på - hvor mange åbne projekter har vi lige nu? eller hvor lagt er vi?

7. Salg og CRM-systemer

Implementer CRM-løsninger for at holde styr på kundeoplysninger og optimere salgsprocesser.

8. Dokumenthåndtering

Brug et digitalt system til sikker opbevaring og organisering af dokumenter for at gøre dem nemme at finde og dele.

Hvordan håndterer I i dag vigtige dokumenter – og hvad ville der ske, hvis I pludselig ikke kunne finde dem, når I har mest brug for dem?

9. På kryds og tværs - GDPR

Sørg for, at dine dataarbejdsgange er GDPR-compliant uden at hæmme din effektivitet. Del data sikkert på tværs af systemer og teams, så kun de rette personer får adgang – og altid inden for lovens rammer. Med automatiserede kontroller kan du spare tid og undgå juridiske faldgruber.

Hvad ville konsekvensen være for din virksomhed, hvis et brud på GDPR-reglerne blev opdaget i morgen – og har du styr på, hvor svaghederne ligger?

10. Har du styr på din E i ESG?

Den miljømæssige del af ESG handler om mere end bare grøn omstilling. Det handler om at optimere ressourcer, reducere CO₂-aftryk og sikre en bæredygtig fremtid – også for din virksomhed.

Har du klare mål og strategier for, hvordan din virksomhed bidrager til en grønnere verden?

Du gør sikkert en masse godt - har du husket at fortælle det? også på din hjemmeside?

11. Bliv bedre i morgen

Hvis du ikke er med i dag - er du heller ikke med i morgen.

Det behøver ikke handle om at du teknisk er "bagud" - men at du har et mindset hvor du konstant vurderer om du kan gøre det smartere eller bedre.

En god IT platform kan følge med i den fleksibilitet du skal have.