Kunde & Lead

Styrk kunde- og leadhåndtering.

Kunde & Lead

Produkter // Kunde & Lead

Kunde & Lead – Styrk salget og opbyg stærke kundeforhold

Vores Nexa er et kraftfuldt system til kunde- og leadstyring, der gør det nemt at samle, organisere og udnytte kundedata. Med Relatia kan virksomheder opbygge stærke kundeforhold, skabe målrettede kampagner og levere personlig service, alt sammen fra én centraliseret platform, skræddersyet til jeres behov.

Priser fra 136,- kr. pr. bruger.

Vi starter med en snak og får fundet de bedste rammer for jer. Så sammensætter vi løsningen med de "legoklodser" vi har allerede. Så får du en løsning der passer dig - præcist.

Et Kunde- og Lead system (CRM) er nøglen til at samle og organisere alle kundeinteraktioner ét sted. Med vores CRM-løsninger kan virksomheder forbedre deres salgs- og marketingindsats ved at skabe mere personaliserede og målrettede kampagner. Vores CRM-systemer hjælper jer med at opbygge langsigtede kundeforhold og giver teams de nødvendige værktøjer til at levere bedre kundeservice, øge salget og styrke kundeloyaliteten.

Vores CRM-løsninger er skræddersyet til at understøtte jeres unikke behov og processer, hvilket sikrer, at hele organisationen arbejder effektivt sammen for at give kunderne en førsteklasses oplevelse.

Fordele ved vores CRM-løsning:

  • Centraliseret kundedata: Alle kunde- og leadoplysninger samles ét sted, hvilket giver overblik og effektiv adgang til relevant data.
  • Forbedret kundeservice: Med direkte adgang til kundehistorik og præferencer kan teams levere en mere personlig og relevant service.
  • Målrettet marketing: CRM-systemet understøtter oprettelsen af segmenterede og målrettede kampagner, der øger engagementet.
  • Langsigtede kundeforhold: Skab og oprethold stærke relationer gennem opfølgning og tilpassede kundeoplevelser.
  • Skræddersyet løsning: Vi tilpasser CRM-systemet til virksomhedens specifikke behov, så det understøtter både salgs- og marketingmål.

Udvalgte emner

Her kan du læse mere om andre relaterede emner

Inspiration

En virksomhed, der benytter vores CRM, kan nemt oprette målrettede kampagner og følge op på kundeinteraktioner, hvilket styrker relationerne og øger kundetilfredsheden. Dette giver en tydelig konkurrencefordel og skaber grundlaget for loyale kundeforhold.

Med vores CRM-løsning får I et effektivt værktøj til at optimere kundeoplevelser og styrke både salg og kundefastholdelse.

info@liemba.dk
Andre 'Produkter' :
IT Tjek Service & Projekt Intranet & samarbejde Værktøjsadministration Web & Webudvikling
Her er din checkliste
Det her skal du have styr på i din virksomhed
1. Det praktiske - du skal have styr på

Sørg for at implementere robuste planer for at beskytte virksomheds- og kundedata mod tab og cyberangreb.

Implementer regelmæssig sikkerhedskopiering og en plan for at få data retur fra en backup - for at beskytte mod systemfejl og datatab.

Kender du 3-2-1 backup-strategien? Tre kopier af data. To forskellige medier. En offsite backup.

Hvad ville 24 timers nedetid koste dig?

2. Automatisering af arbejdsgange

Automatiser gentagne opgaver for at reducere fejl og frigøre tid til mere værdiskabende aktiviteter.

Lad IT løse det mekaniske så du kan bruge tid på det der reelt er værdiskabende.

Hvis du fik 1000 ordrer på en dag - hvor er flaskehalsen? Hvem ville gå ned med stress?

3. Effektiv kommunikation

Implementer interne kommunikationsværktøjer, der fremmer gnidningsfri information og samarbejde blandt medarbejdere.

IT er langt mere "følelser" end "teknik". Dem der skal bruge det skal være trygge og din virksomhed fungerer bedre hvis alle er up-to-date.

Hvis du laver en ændring - hvordan sikrer du at alle ved det?

4. Ordre- og lagerstyring

Brug realtidssystemer til at administrere ordrer og lagerbeholdning for at undgå forsinkelser og sikre præcise leverancer.

I en tid hvor "ordre" til "leverance" er afgørende og konkurrencen er høj - så skal dit flow bare fungere.

En investering i IT kan sikre det gøres ensartet OG ændrer du noget så sker det med det samme.

Mennesker skal tale med mennesker - dét giver værdi. IT skal løse det mekaniske.

5. Kundeserviceplatforme

Implementer et system til at håndtere kundehenvendelser hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og tilfredshed.

Du kan spare tid på at være til stede når du skal. Det skal knyttes sammen med IT.

IT kan også sørge for at du har helt faste rutiner omkring dine kundehenvendelser.

6. Projektstyring

Brug projektstyrings værktøjer til at planlægge, tildele og overvåge projekter for at sikre, at deadlines overholdes.

Og kan du svare på - hvor mange åbne projekter har vi lige nu? eller hvor lagt er vi?

7. Salg og CRM-systemer

Implementer CRM-løsninger for at holde styr på kundeoplysninger og optimere salgsprocesser.

8. Dokumenthåndtering

Brug et digitalt system til sikker opbevaring og organisering af dokumenter for at gøre dem nemme at finde og dele.

9. Bliv bedre i morgen

Hvis du ikke er med i dag - er du heller ikke med i morgen.

Det behøver ikke handle om at du teknisk er "bagud" - men at du har et mindset hvor du konstant vurderer om du kan gøre det smartere eller bedre.

En god IT platform kan følge med i den fleksibilitet du skal have.

gazelle-2024