Vi blærer os gerne! Vores hjemmeside scorer tæt på 100 hos Ecograder. Hvad er dit CO2 aftryk? Skal du have hjælp?

Projekthåndteringssystem for køkkenprojekter

Projekthåndteringssystem for køkkenprojekter

Projekthåndteringssystem for køkkenprojekter

""
Svane A/S Svane A/S logo

"Vi har udviklet et system til projektstyring og kvalitetssikring af køkkenprojekter – fra enkeltleverancer til store byggerier. Løsningen sikrer overblik, dokumentation og effektiv håndtering af hver eneste detalje."

Vil du vide mere?
Anders Grube
Kontakt os anders@liemba.dk
Udfordringen

ILTI House har de seneste år gennemgået en betydelig vækst både i antallet af kunder, opgaver/konsulentdage samt tilknyttede konsulenter (både interne og eksterne).

På nuværende tidspunkt arbejdes der med ca. 50 faste kunder, som belægger ca. 3.000 konsulent dage om året.

De seneste års vækst betyder, at kravet til styring, planlægning og overblik er steget løbende, og nu har nået et punkt, hvor det nuværende system ikke længere er tilstrækkeligt. Det nuværende system der bruges er excel som bruges til planlægning, projektstyring og opfølgning.

Jack har været ude og undersøge markedet for systemer der kunne tilpasses deres behov, men kunne ikke finde nogen virksomheder der gav mening, og tog derfor fat i Liemba.

Løsnigen

Iltihouse ønskede et nyt system til planlægning, projektstyring og opfølgning. Det nye system skulle kunne have elementer af deres eget design, samt have mulighed for at kunne vedhæfte filer. Derudover ville Iltihouse også gerne have muligheden for deres egen survey.

Hele systemet skulle gerne kunne bruges til deres 50 konsulenter.

Liembas løsning til Iltihouses problem ville være en brugerflade, som både er på en app, men også på dekstop, så virksomheden kunne hive data ud, og få bedre styr på processerne.

Resultatet

IKKE SKREVET PÅ ENDNU

Om Svane A/S
Svane A/S er en dansk virksomhed, der producerer og sælger køkkener, badeværelses- og opbevaringsmøbler under mærket Svane Køkkenet.
Vil du vide mere?
Anders Grube
Kontakt os anders@liemba.dk
Baggrunden

Et Projekthåndteringssystem gør det muligt at organisere og overvåge alle aspekter af byggeprojekter, fra planlægning og ressourceallokering til tidsstyring og rapportering. Ved at centralisere projektdata og muliggøre opdateringer i realtid forbedres samarbejde og beslutningstagning.

Projekthåndteringssystem for køkkenprojekter
Kontakt os
Udvalgte emner

Her kan du læse mere om andre relaterede emner

Se et udvalg her

Opdag, hvordan vi kan gøre en forskel for dig – læs mere om vores løsninger!

Produkt
Styring af service fag (FSM)
Planar - Din app til serviceopgaver
fra 195,- kr
Læs mere
Produkt
IT Tjek
En investering i din virksomheds stabilitet
fra 75,- kr
Læs mere
Produkt
Personalehåndbogsapp
Styrk og fasthold medarbejdere
fra 49,- kr
Læs mere